Q: ČO TO JE SYSTÉM INCONTROL?

  •   

    A: Systém InControl je skupina prepojených produktov, využívajúcich mobilné a internetové technológie, ktoré umožňujú vzájomné prepojenie vo vozidle aj mimo neho.

Q: AKO SI MÔŽEM KÚPIŤ SYSTÉM INCONTROL?

  •   

    A: Produkty systému InControl sa vyberajú pri objednávke vozidla, keďže príslušný hardvér môže byť namontovaný iba u výrobcu vozidla.

Q: MÔŽEM SI KÚPIŤ SYSTÉM INCONTROL PRE MOJE SÚČASNÉ VOZIDLO?

  •   

    A: V súčasnosti je možné mať systém InControl vo vašom vozidle iba vtedy, keď je tento systém zvolený pri objednávke vozidla, keďže hardvér sa montuje v továrni. Ďalšie možnosti v budúcnosti sa skúmajú.

Q: ČO SA STANE, KEĎ PREDÁM MOJE VOZIDLO, VYBAVENÉ SYSTÉMOM INCONTROL?

  •   

    A: Keď súkromne predávate, vymieňate vaše vozidlo alebo prenášate jeho vlastníctvo na inú osobu, musíte ho odstrániť z vášho účtu v systéme InControl. Aby ste to mohli urobiť, prihláste sa na webovej stránke systému InControl značky Jaguar (My Jaguar InControl) a kliknite na "Vehicle Settings" (Nastavenie vozidla) na stránke prístrojovej dosky vozidla a potom na "Remove Vehicle" (Odstráň vozidlo), ako je to uvedené v podmienkach systému InControl.   Služby systému InControl Services budú pre zvyšok predplateného obdobia prenesené na nového vlastníka vášho vozidla, za predpokladu že nový vlastník vykoná nastavenie účtu systému InControl.

Q: KÚPIL SOM POUŽITÉ VOZIDLO, AKO SI VYTVORÍM MÔJ ÚČET V SYSTÉME INCONTROL A AKTIVUJEM SLUŽBY TOHTO SYSTÉMU?

  •    

    A: Ak si kúpite vozidlo od dílerskej firmy, díler vám pomôže s procesom nastavenia účtu. Prípadne môžete začať tým, že si skontrolujete, či je vaše vozidlo vybavené službami systému InControl. Stropná konzola vášho vozidla by mala mať dve klapky, ktoré je možné stlačiť aby sa otvorili a odokryli tlačidlo tiesňového volania SOS (znak SOS) a tlačidlo optimalizovanej asistencie značky Jaguar (znak montážneho kľúča).   Ak je rozsvietené svetielko tlačidla volania SOS a tlačidlo optimalizovanej asistencie nesvieti, potom si prosím otvorte webovú stránku www.jaguarincontrol.com/owner a postupujte podľa daných krokov, aby ste si vytvorili váš vlastný účet v systéme InControl a aktivovali služby systému. Ak zistíte, že tlačidlo optimalizovanej asistencie svieti, kontaktujte prosím vášho dílera a požiadajte ho o pomoc, pretože nebudete môcť priradiť vaše vozidlo k vášmu účtu v systéme InControl.

Q: AKO ZISTÍM, ČI MÁM NA MOJOM JAZDENOM VOZIDLE SYSTÉM INCONTROL?

  •   

    A: Stropná konzola vášho vozidla by mala mať dve klapky, ktoré je možné stlačiť aby sa otvorili a odokryli tlačidlo volania SOS v naliehavej situácii (znak SOS) a tlačidlo optimalizovanej asistencie značky Jaguar (znak montážneho kľúča). Ak máte pochybnosti, kontaktujte prosím vášho dílera .

Q: AKO SI VYTVORÍM MÔJ ÚČET V SYSTÉME INCONTROL A AKTIVUJEM SLUŽBY TOHTO SYSTÉMU?

  •   

    A: Ak si kúpite vozidlo od dílerskej firmy, díler vám pomôže s procesom nastavenia účtu. Alternatívne môžete prejsť na webovú stránku www.jaguarincontrol.com/owner a postupovať podľa daných krokov, aby ste si vytvorili vlastný účet v systéme InControl a aktivovali služby tohto systému.

Q: AKO ZISTÍM, ŽE MOJE SLUŽBY SYSTÉMU INCONTROL SERVICES BOLI AKTIVOVANÉ?

  •   

    A: Keď ste úspešne zavŕšili proces nastavenia systému InControl, budú vaše služby aktivované a bude vám zaslaný potvrdzujúci email na adresu elektronickej pošty, ktorú ste zadali počas procesu nastavenia systému.   Pri nasledujúcom naštartovaní motora vášho vozidla malo svietiť tlačidlo volania SOS aj tlačidlo optimalizovanej asistencie, ktoré sa nachádzajú na stropnej konzole vášho vozidla.

Q: AKO PRIDÁM VOZIDLO K MÔJMU ÚČTU?

  •   

    A: Keď sa prihlásite na stránku “My Jaguar InControl”, môžete pridať vozidlo k vášmu účtu po kliknutí na tlačidlo “Add Vehicle” (Pridaj vozidlo) v hornej časti stránky prístrojovej dosky vozidla podľa tam uvedených krokov.

Q: AKO MÔŽEM UKONČIŤ MOJE SLUŽBY SYSTÉMU INCONTROL?

  •   

    A: Ak chcete ukončiť vaše služby systému InControl, prejdite prosím na webovú stránku My Jaguar InControl, kliknite na tlačidlo “Vehicle Settings” (Nastavenie vozidla) na stránke prístrojovej dosky vozidla a potom na tlačidlo “Remove Vehicle” (Odstráň vozidlo).   Uvedomte si, že váš účet zostane aktívny, i keď k nemu nie je priradené žiadne vozidlo. Môžete tiež vymazať celý váš účet, ak k nemu nie sú priradené žiadne ďalšie vozidlá a nechcete účet ďalej udržiavať. Urobíte to kliknutím na tlačidlo “My Account” (Môj účet), zvolením si sekcie “Remove Account” (Zrušiť účet) a kliknutím na tlačidlo “Remove Account” (Zrušiť účet).

Q: AKO AKTUALIZUJEM MOJU ADRESU ELEKTRONICKEJ POŠTY, KONTAKTNÉ ÚDAJE A PREFERENCIE?

  •   

    A: Ak chcete aktualizovať vaše údaje, choďte na stránku www.jaguarincontrol.com/owner a prihláste sa na váš účet, potom si vyberte "My Account" (Môj účet), alebo v aplikácii diaľkového ovládania InControl na smartfóne choďte na Settings/ My Account (Môj účet / Nastavenie), kde môžete aktualizovať svoje kontaktné údaje, zmeniť heslo, alebo nastaviť nový PIN.

Q: ČO SA STANE S ÚDAJMI, KTORÉ SO ZADAL, KTO MÁ K NIM PRÍSTUP A MÁM K NIM PRÍSTUP AJ JA?

  •   

    A: Všetky údaje sú uchovávané v súlade s požiadavkami ochrany osobných údajov v danej krajine, v ktorej bolo vozidlo zakúpené. Viac podrobností si môžete pozrieť v stratégii Jaguar InControl pre ochranu osobných údajov.

Q: ČO SA STANE, AK MÔJ TELEFÓN STRATÍM, ALEBO JE UKRADNUTÝ?

  •   

    A: Jaguar odporúča zákazníkom, aby si svoje zariadenia vhodne zaistili. Ak je váš telefón stratený alebo ukradnutý, môžete sa prihlásiť na svoj účet cez webovú stránku My Jaguar InControl a zmeniť svoje heslo a PIN.

Q: ČO SA STANE AK SOM ZABUDOL SVOJE HESLO PRE APLIKÁCIU DIAĽKOVÉHO OVLÁDANIA INCONTROL NA SMARTFÓNE?

  •   

    A: Vyberte si možnosť "Forgot your password" (Zabudol som heslo) na prihlasovacej obrazovke aplikácie diaľkového ovládania InControl na smartfóne alebo na webovej stránke My Jaguar InControl a postupujte podľa tam uvedených pokynov.

Q: ČO SA STANE, AK SOM ZABUDOL SVOJU BEZPEČNOSTNÚ OVEROVACIU OTÁZKU ALEBO ODPOVEĎ?

  •    

    A: V takomto prípade kontaktujte svojho dílera. Pre vytvorenie účtu budete potrebovať prístup k vozidlu a doklad o jeho vlastníctve.

Q: MÔŽEM K MÔJMU ÚČTU INCONTROL PRIRADIŤ VIAC AKO JEDNO VOZIDLO?

  •   

    A: Áno, k vášmu účtu InControl môžete mať priradených viac než jedno vozidlo. Ak chcete pridať ďalšie vozidlo, choďte na stránku www.jaguarincontrol.com/owner, kliknite na voľbu “Add Vehicle” (Pridaj vozidlo) na hornej časti stránky prístrojovej dosky vozidla a pri pridávaní nového vozidla k vášmu existujúcemu účtu InControl postupujte podľa tam uvedených krokov.

Q: KDE INDE MÔŽEM NÁJSŤ INFORMÁCIE O SYSTÉME INCONTROL?

  •   

    A: Webová stránka Jaguar InControl ponúka informácie o charakteristikách systému InControl.   Ak máte ďalšie dotazy alebo problémy s používaním systému InControl, môžete kontaktovať vášho dílera značky Jaguar alebo centrum pre vzťahy so zákazníkmi.

Nenašli ste potrebné informácie?

Pri zavádzaní systému InControl môžu byť niektoré uvedené funkcie voliteľné a závislé od krajiny alebo pohonnej jednotky. Dostupnosť a úplné podmienky vo vašej krajine vám poskytne miestny predajca Jaguar. Niektoré funkcie vyžadujú vhodnú SIM kartu s dátovým paušálom, ktorá vyžaduje dodatočné predplatné po počiatočnom období, ktoré vám poskytne predajca. Mobilné pripojenie nie je možné zaručiť vo všetkých lokalitách.