ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
-
Ako vyzerá budúcnosť značky Jaguar?
V rámci našej stratégie Reimagine, ktorú sme predstavili v roku 2021, sme potvrdili, že Jaguar bude plne elektrický ako súčasť nášho záväzku dosiahnuť do roku 2039 nulové emisie uhlíka.
-
Čo sa stane so súčasným sortimentom Jaguar?
Všetky modely Jaguar si prešli vylepšeniami a aktualizáciami, no aj naďalej sme plne oddaní súčasnému sortimentu produktov a našim klientom. Najvýraznejšie sa tieto zmeny prejavia v našich vozidlách modelového roka 2024, v ktorom všetky nové SUV a sedany získajú možnosti elektrického pohonu.
-
Čo to znamená pre súčasných klientov značky Jaguar?
Značka Jaguar bude naďalej celosvetovo predávať a dodávať vozidlá Jaguar. Servisná sieť Jaguar zostáva plne funkčná a bude aj naďalej poskytovať súčasným klientom neprekonateľnú úroveň starostlivosti a pozornosti. Predajcovia budú naďalej poskytovať servis produktov Jaguar, budú uplatňovať všetky záručné reklamácie, poskytovať aktualizácie softvéru a najlepšiu zákaznícku podporu. Plánovaná údržba, cestná asistenčná služba a služba Jaguar InControl® Remote & Protect™ budú aj naďalej podporované. Sme odhodlaní starať sa o Vás aj o Váš Jaguar každý deň v týždni, 365 dní v roku.
-
Bude môcť predajca Jaguar aj naďalej vykonávať servis môjho vozidla?
Počas toho, ako vylepšujeme a optimalizujeme našu maloobchodnú sieť s cieľom poskytovať najlepšie služby, si môžete všimnúť niektoré zmeny, no naša servisná sieť zostáva v prevádzke. Ak chcete nájsť svojho miestneho predajcu, vyhľadajte ho tu.
-
Moja miestna predajňa vozidiel Jaguar už nie je v prevádzke, kam mám ísť na servis?
Ak chcete nájsť najbližšie servisné stredisko, ktoré poskytuje servis a údržbu pre Vaše vozidlo Jaguar, navštívte vyhľadávač predajcov.
-
Môžem na servis využiť miestneho predajcu Range Rover/Defender/Discovery?
Môžete si byť istí, že naši predajcovia budú aj naďalej poskytovať servis produktov Jaguar, budú uplatňovať všetky záručné reklamácie, poskytovať aktualizácie softvéru a najlepšiu zákaznícku podporu. Nájdite svojho miestneho predajcu tu.
-
Budú pre môj Jaguar stále k dispozícii náhradné diely?
Aj naďalej budeme spĺňať všetky Vaše požiadavky na servis a údržbu. Ďalšie informácie Vám poskytne predajca.
-
Bude môj Jaguar stále dostávať aktualizácie softvéru?
Áno. Aktualizácie sa budú do Vášho vozidla odosielať hneď, ako budú k dispozícii. Budú obsahovať najnovšie opatrenia na ochranu proti krádeži.
-
Bude moja záruka alebo servisný plán stále platiť?
Áno, nedôjde k narušeniu záruky, rozšírenej záruky ani servisného plánu. Váš servisný plán môžete využiť u akéhokoľvek predajcu, ktorý vykonáva servis vozidiel Jaguar.
-
Môžem si pre môj Jaguar aj naďalej zakúpiť príslušenstvo?
Naďalej budeme poskytovať sortiment príslušenstva pre Váš Jaguar, napríklad výstelky batožinového priestoru alebo strešné boxy. Získajte viac informácií od miestneho predajcu tu.
-
Môžem si aj naďalej zakúpiť rozšírenú záruku alebo obnoviť svoj servisný plán?
Značka Jaguar je odhodlaná podporovať našich klientov a poskytovať im výnimočný zážitok z vlastníctva. Rozšírené záruky a servisné plány budú aj naďalej v predaji u Vášho predajcu. Nájdite svojho miestneho predajcu tu.